Omnichannel po polsku – jest nieźle

Dodano: 07.11.2017 12:00 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Źródło: informacjebranzowe.pl
Źródło: informacjebranzowe.pl

Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.

Więcej w serwisie di.com.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama